E-dziennik  

   

Nasze certyfikaty  

   

mgr Beata Dziosa

godziny pracy:

poniedziałek  08.00 - 12.35

wtorek        08.00 - 13.35

środa          10.45 -15.20

czwartek       08.00 - 13.35

piątek           10.45 - 14.20


TERAPIA PEDAGOGICZNA

W  naszej szkole odbywają  się zajęcia  korekcyjno- kompensacyjne prowadzone przez wyspecjalizowanego terapeutę pedagogicznego. Organizuje się je dla uczniów z kl. I-VII z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się, czyli z dysleksją rozwojową: w formie dysleksji, dysortografii lub dysgrafii. Zajęcia prowadzone są w małych grupach i odbywają się raz w tygodniu.

  • w klasach I-III szkoły podstawowej najważniejszym celem zajęć jest: rozpoznanie i usuwanie przyczyn trudności w uczeniu się dziecka, w tym ryzyka trudności specyficznych, a więc usprawnianie funkcji spostrzegania wzrokowego, funkcji słuchowej, orientacji przestrzennej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, funkcji motorycznych; wyrównywanie braków w zakresie edukacji polonistycznej i matematycznej oraz rozwijanie pozytywnej motywacji do pracy
  • w klasach IV-VII szkoły podstawowej celem zajęć jest głównie stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniom z utrudnieniami rozwojowymi, umożliwienie uczniom opanowania podstawowych umiejętności czytania i pisania, wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach będących przyczyną trudności szkolnych oraz przezwyciężanie skutków niepowodzeń szkolnych, tj. trudności w czytaniu, pisaniu i liczeniu. 

 

   

Współpracujemy z ...  

ZSP Nr 2 w Wejherowie
Politechnika Gdańska
   

Dzisiaj jest  

Grudzień 2017
P W Ś C Pt S N
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
   

Aktualna pogoda  

Przelotne opady

3°C

Wejherowo

Przelotne opady

Wilgotność: 80%

Wiatr: 35.40 km/h

  • 15 Gru 2017

    Rain 3°C -1°C

  • 16 Gru 2017

    Pochmurno 1°C 0°C

   

Do końca roku szkolnego zostało...  

   
© Szkoła Podstawowa Nr 6 w Wejherowie